Termeni și condiții pentru clienți 1.Contractul nostru cu dumneavoastră 1.1 Acești Termeni se vor aplica oricărei comenzi pe care o preluăm de la dvs. prin intermediul aplicației sau pe web, inclusiv orice comandă care este modificată conform paragrafului 4. Rețineți că, dacă nu acceptați acești Termeni (bifând caseta de acceptare atunci când vă configurați contul sau cand plasati o comanda, nu veți putea plasa o comandă. 1.2 Putem schimba Termenii din când în când. Aceasta este versiunea curentă care se va aplica fiecărei comenzi atunci când o plasați. Vă vom notifica modificările aduse Termenilor prin e-mail, telefonic sau pe siteul nostru www.ecoalda.ro 1.3 Citiți cu atenție acești termeni și asigurați-vă că îi înțelegeți înainte de a plasa o comandă. Termenii limitează răspunderea noastră față de dvs. în anumite circumstanțe. Consultați paragraful 12. Vă rugăm să rețineți că la orice comenzi care au o valoare sub 90 RON se va percepe o taxă de transport de 10 RON. Nu livram comenzi sub 50 RON. In cazul in care doriti sa plasati o comanda sub 50 RON, veti fi taxati cu 50 RON cat este comanda minima, indiferent de articolele trimise la curatat. La aceasta suma se adauga taxa de transport in valoare de 10 RON. Comenzile peste 90 RON au livrare gratuita. 1.4 Dacă aveți nevoie să ne contactați în orice moment cu privire la o comandă, puteți face acest lucru conform prevederilor paragrafului 14.
- Definiții 2
2.1 Atunci când următoarele cuvinte cu majuscule sunt folosite în acești Termeni, acesta este sensul lor: 2.1.1 App: Aplicatia EcoAlda prin care puteti solicita serviciile noastre. 2.1.2 Eveniment care nu depinde de noi: orice eveniment sau circumstanțe asupra cărora nu avem control, așa cum este descris în paragraful 2 și incluzând (fără limitare) indisponibilitatea vreunui furnizor de servicii, a personalului necesar sau a materialelor necesare fără de care nu putem furniza serviciile noastre. 2.1.3 Articol: orice articole de îmbrăcăminte sau obiecte colectate de la dvs. în legătură cu o comandă; 2.1.4 Comandă: comanda dvs. prin care ați apelat la serviciile noastre, așa cum este prezentată în formularul de comandă trimis prin intermediul aplicației; 2.1.5 Servicii: servicii de curatat articole personale sau spalatorie industriala colectate si livrate la adresa menționată de dvs. ; 2.1.6 Furnizori de servicii: orice terță parte cu care contractăm pentru a ne ajuta în furnizarea serviciilor; 2.1.7 Termeni: acești termeni și condiții, cu modificările prezente; 2.2 Când folosim termenii “scris” sau “notificat”, acest lucru va include înștiințarea pe e-mail, telefonic sau pe siteul nostru și notificări prin intermediul aplicației.
- Plasarea unei comenzi
3.1.1 Asigurați-vă că verificați detaliile comenzii dvs. înainte de a o trimite, deoarece nu vom fi responsabili față de dvs. pentru erorile pe care le realizați. De exemplu, verificați cu atenție dacă identificați corect fiecare articol. În cazul în care considerați că ați greșit, contactați-ne, conform indicațiilor de la punctul 13. Vom confirma orice modificare a comenzii dvs. prin e-mail. 3 Modificările sunt, de asemenea, abordate în conformitate cu alineatul (4). In cazul in care datele introduse de dvs. nu sunt corecte (adresa, telefon, email) si nu va putem contacta inainte de preluarea comenzii, comanda se anuleaza. 3.1.2 In cazul in care nu raspundeti la telefon inainte de preluarea comenzii, vom considera ca nu sunteti la locatia specificata de dvs. pentru preluarea comenzii, drept urmare, nu ne vom deplasa inutil la acea adresa doar daca dvs. confirmati ca sunteti acolo si puteti preda articolele la curatat. 3.1.2 In cazul in care confirmati telefonic prezenta dvs. la locatia pentru preluarea articolelor iar noi cand ajungem sa le preluam dvs. nu mai raspundeti la telefon, interfon, sms etc. va vom putea astepta maximum 15 minute. Dupa aceste 15 minute trecute, soferul nu va mai putea sa astepte iar comanda se anuleaza. Pentru a trimite hainele la curatat trebuie sa plasati o noua comanda. 3.2 Depunerea unei comenzi nu creează un contract între noi. Contractul apare atunci când vă confirmam telefonic acceptarea comenzii dvs. si un e-mail. E-mailul va conține informațiile dvs. de preluare. 3.3 Vom atribui un număr de ordine fiecărei comenzi când vom prelua comanda. 3.4 Dacă, din orice motiv, nu vă putem îndeplini comanda, vă vom anunța prin e-mail sau telefonic. 3.5 Ora specificata de dvs. pentru preluarea comenzii este aproximativa. Va rugam sa luati in calcul un interval orar de cel putin 2 ore de la data plasarii comenzii. In caz contrar, o puteti aduce dvs. personal la sediul nostru din Bucuresti sau Busteni. 3.6 Comenzile preluate prin EcoAlda Delivery nu sunt verificate la preluare din cauza timpului insuficient pentru acest lucru. In acest caz, verificarea lor se va face dupa ce comenzile vor ajunge la sediul nostru iar in cazul in care vom observa anumite probleme legate de comanda dvs. va vom contacta.
- Modificările comenzii dvs. 4
4.1 Puteți efectua o modificare a comenzii în orice moment înainte de data de prealuare stabilită în e-mailul nostru de acceptare a comenzii dvs., contactându-ne telefonic sau prin e-mail. 4.2 Cu consimțământul dvs. și la discreția noastră, putem modifica comanda dvs. ca o alternativă la anularea acesteia în condițiile stabilite în paragraful 1 sau în exercitarea puterii noastre de apreciere conform paragrafului 8.3. 4.3 În cazul în care se efectuează modificări la o comandă în conformitate cu oricare dintre paragrafele precedente vom reemite confirmarea comenzii prin e-mail.
- Anularea sau reprogramarea comenzii
5.1 Aveți următoarele drepturi limitate pentru a anula o comandă. 5.2 Puteți anula sau reprograma comanda fără taxă suplimentară în următoarele situații: 5.2.1 în orice moment până la patru ore înainte de data colectării – stabilită prin acceptarea comenzii prin e-mail, prin intermediul aplicației sau telefonic; sau 5.2.3 dacă, după ce v-am colectat articolele, suntem afectați de un eveniment în afara controlului nostru, contactându-ne prin intermediul aplicației, prin e-mail sau telefonic. 5.3 Sunteți de acord că (în condițiile paragrafului 2.3), odată ce un articol a fost colectat de la dumneavoastră, am început să vă furnizăm serviciile și că orice drepturi de anulare sau reprogramare pe care le puteti avea conform regulilor privind Legislația comercială sau orice lege sau reglementări echivalente vor fi pierdute.
- Drepturile noastre de a anula comanda
6.1 Putem anula comanda dvs. și contractul dintre noi și dvs. în următoarele situații: 5 6.1.1 ca rezultat al unui eveniment care nu depinde de noi; sau 6.1.2 dacă nu reușiți să faceți articolele disponibile pentru colectare; sau 6.1.3 dacă considerăm că un element nu corespunde comenzii, este deteriorat, nu are informații despre conținutul său ori despre instrucțiunile de curățare. 6.2 Dacă vă anulăm comanda, vă vom contacta telefonic sau prin e-mail, iar: 6.2.1 în cazul în care am început deja să lucrăm la comanda dvs., nu vă vom percepe nimic și nu veți fi nevoiți să efectuați nicio plată pentru noi; 6.2.2 vom încerca să retrimitem articolele către dvs. la momentul inițial stabilit de livrare sau cât mai repede posibil.
- Colectarea și redistribuirea
7.1 Sub rezerva prevederilor paragrafului 12, vom face eforturi rezonabile pentru colectarea și livrarea articolelor în momentele specificate în comandă, dar nu putem garanta acest lucru. Vom face eforturi rezonabile pentru a vă comunica orice întârziere telefonic sau prin e-mail. 7.2 Dacă nu sunteți disponibil pentru a accepta livrarea articolelor, vă vom contacta telefonic sau prin e-mail pentru a stabili o alta dată de livrare. 7.3 În cazul în care livrarea nu este posibilă datorită faptului că clientul nu este disponibil la ora stabilită iar noi ne-am deplasat la acea adresa si clientul reprogrameaza o a 2 a livrare, se percepe o taxă de redirecționare de 10 RON pentru fiecare încercare de livrare ulterioară, conform punctului 5.5 sau se pot prelua gratuit de la sediul nostru. EcoAlda se va strădui să găsească un timp de livrare adecvat. Cu toate acestea, în cazul în care livrarea constituie o urgentă, este responsabilitatea clienților să intre în posesia articolelor de la sediul EcoAlda. 7.4 Dacă nu ați reușit să acceptați sau să plasați comanda unui articol într-un termen 90 de zile după data de livrare specificată în comandă, putem să aruncăm articolul sau să îl dăm unei organizații de caritate acreditate, aleasă de EcoAlda. 7.5 Aveți dreptul să menționați ca articolele să fie colectate de către o terță parte, cu condiția să faceți acest lucru pe propriul risc, iar terța parte să fie pregătită să semneze o confirmare în numele dvs. 7.6 Puteți să ne solicitați, prin instrucțiuni scrise, să lăsăm un articol într-o locație convenită de dvs. fără a ne furniza o semnătură de confirmare. Dacă faceți acest lucru, este în întregime pe riscul dvs. propriu și nu vom fi răspunzători față de dvs. pentru niciun prejudiciu sau pierdere a elementelor livrate pe această bază. 7.7 Serviciul de 24 de ore nu este disponibil în toate locațiile și poate fi afectat de articolele din coș.
- Standardele de servicii
8.1 Vă vom oferi servicile noastre cu îngrijire rezonabila și cu aptitudini profesionale, în conformitate cu înaltele standarde industriale. 8.2 Nu vom fi răspunzători pentru niciun fel de întârziere sau nerealizare a serviciilor noastre în cazul în care nu ați furnizat informații exacte în comanda dvs., de exemplu dacă o adresă este incompletă sau inexactă sau dacă nu acceptați livrarea articolelor în conformitate cu comanda dvs. 8.3 Nu vom fi responsabili pentru niciun element furnizat fără o etichetă de identificare, dar experții noștri îl vor curăța într-o manieră pe care o consideră cea mai potrivită. 8.4 Vă putem contacta telefonic sau prin e-mail dacă luăm în considerare elementele care ne sunt supuse unui risc crescut de deteriorare, inclusiv, dar fără a se limita la elemente : 8.4.1 cu cerințe speciale sau instrucțiuni de curățare; 8.4.3 care sunt deteriorate sau colorate; și 8.4.4 purtând un lucru extern sau periculos, de exemplu, ținte, bijuterii, monede, margele etc., iar la discreția noastră și cu consimțământul dvs. puteți fi de acord să furnizați serviciile cu riscul dvs. în legătură cu aceste articole. 8.5 Curățarea sau spălarea rochiilor de mireasă sau de gală se execută pe răspunderea exclusivă a clientului, astfel încât există riscul ca aplicațiile sau decorațiunile să se dezlipească sau să cadă, fapt care se datorează modului de aplicare a decorațiunilor de către producător. 8.6 Curățarea articolelor din blană sau de piele se execută pe răspunderea exclusivă a clientului deoarece există riscul ca pielea să se decoloreze, sa se rupa sau sa se intareasca dacă producătorul nu a utilizat o vopsea potrivită sau un procedeu corect. De asemenea, zonele care prezintă o uzură pronunțată se pot decolora (gât, mâneci, buzunare). 8.7 Articolele care sunt in 2 culori, exista riscul ca acestea sa se decoloreze sau culorile sa se amestece din cauza insuficientei rezistente a culorilor. In cazul in care producatorul a folosit prea putin intaritor de culoare sau coloranti de slaba calitate articolele pot suferi deteriorari de culoare. Curatarea acestor articole se face pe raspunderea exclusiva a clientului. 8.8 Comenzile de spălare, uscare și impaturire. 8.8.1 Verificarea articolelor. Verificați cu atenție toate articolele de îmbrăcăminte pentru identificarea aspectelor personale, de ex. monede, stilouri, chei etc., deoarece nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele pierdute sau deteriorate ca urmare a procesului de curățare. 8.8.2 Procesul de spălare și uscare. Articolul este spălat la o temperatură de 30 de grade și uscat în uscătoare pe o temperatură medie. Pe măsură ce procesăm un volum mare, nu vom putea satisface o curățare individuală sau predetasare individuala de pete. Acest lucru se face la articolele pentru care se achita pret/bucata. 8.8.3 Separarea culorii. Vom separa hainele dvs. în funcție de intensitatea culorii. Deși vom avea cea mai mare grijă în acest sens, nu ne asumăm nici o responsabilitate în cazul în care există vreo îmbinare sau transfer de culoare în timpul procesului de curățare, datorită țesăturii. 8 8.8.4 Spălat, uscat, împăturat. Vom măsura rufele pe kg. Greutatea minimă încasată este de 5kg, iar la fiecare kg în plus se adaugă prețul corespunzător per kg. Articolele se cantaresc pe loc. Orice comenzi sub 5 kg vor fi încasate la prețul corespunzător a 5 kg, aceasta fiind greutatea minimă. Comenzile preluate la kg nu sunt identificate per bucata ci pe kg. Nu vom putea tine evidenta fiecarui articol daca este predat la kg ci vom lua in evidenta cantitatea preluata. Orice reclamatie ulterioara nu este luata in considerare. In caz contrar, puteti trimite articolele la curatat per bucata iar acolo veti avea evidenta exacta la toate articolele. 8.8.5 Elemente deteriorate. Nu vom fi răspunzători pentru daunele cauzate obiectelor când spălăm articolele care nu prezintă etichetele de îngrijire sau sunt deteriorate. Pentru articolele de îmbrăcăminte care trebuie tratate special și anume piele, mătase, cașmir, blană, catifea și alte articole de îmbrăcăminte delicate, vă rugăm să vă asigurați că aceste articole prezintă etichete de ingrijire. În caz contrar, va dați acordul în tratarea de către experții noștri a articolelor deja deteriorate. 8.8.6 Elemente excluse. Spălarea, uscarea si împaturirea la kg nu vor include orice articol care necesită curățare chimică, scurte și geci de orice fel, veste groase, pături, pilote sau perne. Acestea vor fi adăugate ca produs individual în comanda dvs. 8.8.7 Etichetarea. Articolele pentru spălătorie sunt etichetate pe bonul de comandă. Prin urmare, ne asumăm răspunderea doar pentru elementele menționate pe bon. 8.9 Perdele. Folosim un program special de curățare pentru toate perdelele, cu toate acestea, există unele riscuri inerente cum ar fi: 8.8.1 Pot să apară contracții de până la 4%. Aceasta este aproximativ echivalentă cu 10 cm pe perdele lungi de 250 cm. 8.8.2 Lumina, vechimea, uzura generală și anumite condiții atmosferice care au slăbit țesătura pot determina distrugerea în timpul procesului de curățare. 8.8.3 In cazul in care nu inlaturati clemele de prindere, curatarea se face exclusiv pe raspunderea dvs. deoarece in timpul curatarii exista riscul ca acele cleme sau suporti de prindere sa deterioreze perdeaua.
- Dacă există o problemă cu serviciile
9.1. vă rugăm să contactați serviciul nostru de Relații cu Clienții prin e-mail la contact@ecoalda.ro sau telefonic cât mai repede posibil; 9.2 vă rugăm să contactați serviciul nostru de Relații cu Clienții dacă aveți o plângere cu privire la serviciile noastre, pe care o vom rezolva în conformitate cu Politica noastră privind reclamațiile. 9.3 Nu va trebui să plătiți pentru ca noi să rezolvăm plângerea. 9.4 Reclamațiile trebuie notificate pe loc în prezența persoanei care a livrat articolele, verificând și semnalând orice neregularitate. Reclamațiile ulterioare nu sunt luate in considerare. 9.5 În calitate de consumator, aveți drepturi legale de a va informa cu privire la Termenii și Condițiile noastre la un specialist. Niciunul dintre acești termeni nu va afecta aceste drepturi legale.
- Prețul și plata.
10.1 Prețul serviciilor va fi stabilit în lista noastră de prețuri așa cum este stabilită la https://www.ecoalda.ro/preturi/ și va fi prețul în vigoare la momentul plasării comenzii. Preturile noastre se pot schimba oricand, dar schimbarile de pret nu vor afecta comenzile pe care le-am acceptat conform paragrafelor 3.2 sau 4.3 10.2 Preturile noastre includ TVA. Cu toate acestea, dacă rata TVA se modifică între data la care acceptăm comanda și data plății, va trebui să ajustăm rata TVA pe care o plătiți.
- Raspunderea noastra fata de dumneavoastra
11.1 În cazul puțin probabil al pierderii sau deteriorării unui element, EcoAlda va plăti o despăgubire de maxim 70% din valoarea de piață a articolului, dar nu mai mult de 5 ori valoarea prestației, luându-se în considerare vechimea si uzura acestuia. 11.2 Sub rezerva următoarelor paragrafe, veți fi despăgubiți (în conformitate cu punctul 11.1) pentru pierderile sau daunele cauzate din neglijența noastră. 11.2.1 Nu vom fi răspunzători față de dvs. pentru pierderi sau daune care sunt previzibile. Pierderea sau dauna este previzibilă dacă aceasta este o consecință a acordului dvs. în curățarea articolului care prezintă un risc. 11.3 Nu vom fi responsabili pentru nici o pierdere sau deteriorare (fără limitare), orice pierdere de culoare, contracție sau alte daune, care rezultă din următoarele: 11.3.1 necomunicarea de către dvs. a oricăror cerințe sau instrucțiuni speciale de curățare a articolului; 11.3.2. faptul că elementul nu conține etichete care să indice instrucțiunile de curățare; 11.3.3 orice daune existente la obiect în momentul colectării; 11.3.4 orice obiecte străine rămase în sau pe articol, incluzând, dar fără a se limita la: monede, butoane, bijuterii, manșetă, rigidizări cu guler, pixuri sau cravate; 11.3.5 ambalarea exterioară furnizată împreună cu articolul, inclusiv, dar fără a se limita la: umerase pentru haine, saci de costum sau pungi personale de rufe; 11.4 Nu vom fi răspunzători pentru niciun fel de deteriorare sau pierdere a butonilor, fermoarelor și a altor părți similare (fixări / ornamente / etc.). 11.5 În cazul în care acordăm despăgubiri pentru daunele cauzate unui articol (elemente) în grija noastră, fie monetară, fie prin înlocuire, EcoAlda își rezervă dreptul de a păstra proprietatea permanentă asupra obiectelor deteriorate.
- Evenimente în afara controlului nostru
12.1 Nu vom fi răspunzători sau responsabili pentru orice neîndeplinire sau întârziere a obligațiilor noastre în conformitate cu acești termeni care sunt cauzate de un eveniment în afara controlului nostru. 12.2 Un eveniment aflat în afara controlului nostru înseamnă orice act sau eveniment dincolo de controlul nostru rezonabil sau controlul rezonabil al vreunui furnizor de servicii, inclusiv (fără limitare) greve, blocări sau alte acțiuni industriale ale terților, revolte, blocări ale traficului sau alte asemenea evenimente. 12.3 Dacă are loc un eveniment în afara controlului nostru care afectează îndeplinirea obligațiilor noastre în conformitate cu acești termeni: 12.3.1 Vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a vă anunța; 12.3.2 Obligațiile noastre din cadrul acestor termeni vor fi suspendate și timpul pentru îndeplinirea obligațiilor noastre va fi prelungit pe durata evenimentului din afara controlului nostru; 12.3.3 Puteți să vă anulați comanda conform paragrafului 5.3 sau o putem anula conform paragrafului 6.1.1. 12.3.4 În cazul în care comanda dvs. este anulată vom returna articolul înapoi la dvs. gratuit. 12
- Informații despre noi și cum să ne contactați
13.1 Suntem o companie înregistrată în România. Numărul nostru de înregistrare al companiei este 14973780, iar sediul nostru este pe strada Sos. Nicolae Titulescu, nr.94, Sector 1, Bucuresti. 13.2 Dacă aveți întrebări sau dacă aveți plângeri, vă rugăm să ne contactați. Ne puteți contacta prin e-mail la contact@ecoalda.ro sau telefonic. 13.3 Dacă doriți să ne contactați în scris sau dacă vreun paragraf din acești termeni cere să ne dați o notificare în scris, ne puteți trimite acest lucru prin e-mail la adresa. Vom confirma primirea acestui mesaj prin e-mail. Dacă trebuie să vă contactăm sau să vă anunțăm în scris, vom face acest lucru prin e-mail la adresa pe care ne-o furnizați în comandă. 14.Alți termeni importanți 14.1 Putem transfera drepturile și obligațiile noastre în conformitate cu acești termeni către o altă societate și vă vom notifica întotdeauna în scris dacă se întâmplă acest lucru, iar acest lucru nu vă va afecta drepturile sau obligațiile noastre în conformitate cu acești termeni. 14.2 Acest contract se încheie între dvs. și noi. Nicio altă persoană nu are dreptul să aplice niciunul dintre acești termeni. 14.3 Fiecare dintre alineatele acestor termeni funcționează separat. În cazul în care o instanță sau o autoritate relevantă decide că una dintre ele este ilegală, paragrafele rămase vor rămâne în vigoare. 14.4 Acești termeni sunt guvernați de legea română și vor face obiectul jurisdicției exclusive a instanțelor române.